Trainingsschema van de lichaamstransformatie van Peter

De afgelopen weken kreeg ik veelvuldig het verzoek om het trainingsschema van de lichaamstransformatie van Peter te geven.

Veel mensen denken namelijk dat het een ontzettend ingewikkeld en uitgebreid schema is vanwege de waanzinnige progressie die Peter behaald heeft.

Omdat het trainingsschema voor zijn lichaamstransformatie helemaal niet zo spannend is, geef ik het toch vrij. Het gaat er namelijk om dat alles klopt. De voeding moet goed afgestemd zijn en consistent opgevolgd worden. Het trainingsschema moet de basics bevatten en met name PERFECT UITGEVOERD worden.

Combineer deze twee variabelen en magic shit is about to happen.

Onderstaand schema is één dag van de twee dagen die werden afgewisseld in de eerste 4 weken van de transformatie van Peter. In totaal trainde Peter 3 keer per week.

Trainingsschema van de lichaamstransformatie van Peter

Training 1

 

Oefening Sets Herhalingen Tempo

Rust

A1. Leg Press (voeten laag) 3 12-15 3-0-1-0 30´
A2. Push Up 3 Maximaal 3-0-1-0 60´
B1. Leg Curl 3 12-15 3-0-1-0 30´
B2. Seated Cable Row 3 12-15 3-0-1-0 60´
C1. Barbell Hip Thruster 3 12-15 2-0-1-1 30´
C2. Dumbbell Chest Press 3 12-15 3-0-1-0 60´
D1. Seated Dumbbell Shoulder Press 3 12-15 3-0-1-0 30´
D2. Farmers Walk 3 60 seconden X 60´

 

Ga terug