Afvallen met resultaatgarantie. Niet tevreden = geld terug.
Ik ben begonnen bij maxfit omdat ik iets wilde doen met mijn gewicht. Ik wist alleen niet meer hoe.
Tijdens mijn intake heeft Luke uitgelegd hoe het werkt en een week later ben ik begonnen bij maxfit. Luke heeft me goed begeleid in het hele traject. In het begin ging het onwijs snel, maar daarna ging het wat langzamer. Door de steun van Luke en de gezelligheid binnen het team van coaches heb ik na een halfjaar mijn doel weten te behalen. Nu weet ik ook hoe ik op gewicht kan blijven zonder dat het te veel moeite kost.
Nu ga ik zelf aan de slag, maar met nog steeds een stok achter de deur door eenmaal per maand met gymmanager Joey te gaan zitten en te kijken hoe het gaat. Hierdoor blijf je in persoonlijk contact met een coach en als het dan toch even niet gaat, vind je altijd snel je weg terug naar een van de coaches en ben je er weer snel bij.