Afvallen met resultaatgarantie. Niet tevreden = geld terug.
Sinds 23 november ben ik gestart bij maxfit met een afval- en coachingstraject. In vier maanden tijd ben ik inmiddels 20 kilo kwijtgeraakt, zonder dat ik de hele dag met een hongerig gevoel rondliep. Ik begon met 2400 calorieën per etmaal en zit nu op 2000 calorieën. Mijn huidige gewicht is 90 kilo, met een BMI van 26.
De komende maand wil ik nog 5 kilo verliezen om uit te komen op een BMI van 24,9. Vanaf 1 mei wil ik beginnen met stabiliseren. Maar dit traject draait voor mij niet alleen om gewicht. Ik voel me fitter dan ik me in jaren heb gevoeld.
Ik train twee keer per week in de sportschool, loop twee keer per week hard, zo’n 11 kilometer per keer, en daarnaast wandel ik veel. Na lange tijd heb ik mijn actieve levensstijl eindelijk weer kunnen oppakken.
Mijn doel is om actief oud te worden en nog lang samen met mijn vrouw mooie uitstapjes te kunnen maken. Dit traject heeft me niet alleen fysiek sterker gemaakt, maar ook mentaal. Ik ben trots op waar ik nu sta en gemotiveerd om door te gaan.