supersets voor vet verbranden

Meer vet verbranden in minder tijd. ZO doe je het!

Voor vet verbranden en een echte Beach Body creëren is training ontzettend belangrijk als je vet wil verbranden en een echte Beach Body wil creëren.

Training zorgt er niet alleen voor dat je gemakkelijker in een calorietekort komt waardoor je vet gaat verbranden. Het zorgt er ook voor dat je spiermassa zoveel mogelijk behouden wordt. Zou je je niet focussen op behoud van spiermassa dan word je eerder mager en dun in plaats van slank, afgetraind en fit!

Dus. Vet verbranden en spieren opbouwen. That’s the goal!

Nu weet ik zeker dat de meesten die dit lezen gemiddeld 1 uur of langer in de sportschool bezig zijn als ze gaan trainen. Ik vraag me alleen af wat je aan het doen bent als je na een uur nog steeds niet uitgeteld op de grond ligt en je de sterren ziet rondzweven… Nu wil ik natuurlijk niemand afkraken!! Want ik respecteer IEDEREEN die tijd en energie in training stopt.

Ik ben alleen hier om jou te vertellen dat het ook anders kan. Het kan namelijk veel sneller en effectiever!

Meer vet verbranden in minder tijd

  • Wil jij je maximaal 30-45 minuten trainen?
  • Wil jij maximaal vet verbranden?
  • Wil jij meer resultaat behalen in 30-45 minuten dan in 60+ minuten?
  • Wil jij een Beach Body?

Ja op alles? Mooi. Train dan met supersets, tri-sets en giant sets!

Een superset betekent dat je twee oefeningen achter elkaar doet voordat je rust neemt. Een tri-set is drie oefeningen achter elkaar en een giant set is 4 oefeningen achter elkaar uitvoeren voordat je rust neemt. Je kan dit op ontelbaar veel manieren vorm geven, maar er is een manier die er voor mij toch wel uitspringt.

Één van de beste manieren om je superset, triset of giant set vorm te geven voor maximale vet verbranding is door af te wisselen tussen oefeningen die verschillende spiergroepen aanspreken die niks met elkaar te maken hebben. Denk hierbij aan borst en quadriceps (voorkant bovenbenen).

Als je namelijk een set borst doet, dan kan je in principe gelijk daarna een set benen pakken. Je borst is namelijk uitgeput, maar je benen nog niet. Stel je hebt een tri-set dan kan je na de benen nog een rug oefening doen bijvoorbeeld.

Op deze manier kan je na een set gelijk weer vol gas geven zonder rust te nemen en zonder dat het je herstel teveel in de weg zit. Normaal gesproken zou je na een set borst eerst even moeten rusten om weer een goede set borst te doen.

Je rusttijden worden hierdoor flink ingekort en je verbranding gaat sky high!

Give it a go. Tijd voor jouw BEACH BODY!

Ga terug