Jord Sixpack 16 weken

Jord – 16 weken

Jord heeft binnen 16 weken een waanzinnige sixpack getraind. Een resultaat waar we bij Max Fit natuurlijk enorm van genieten. Hij heeft waanzinnige discipline getoond, nagenoeg nooit ‘cheat days’ gehad en elke training 100% inzet getoond. Jord vertelt waarom hij begonnen is bij Max Fit, hoe hij het traject heeft beleefd en hoe hij zich gedurende het traject voelde. 

Doel van Jord

“Ik was zelf altijd al redelijk fanatiek aan het fitnessen. Dat stopte toen ik geblesseerd raakte. Toen heb ik maandenlang niet getraind en dat wilde ik wel graag weer oppakken. Ik wilde weten en ontdekken hoe het was om een traject aan te gaan bij een Personal Trainer. Daarnaast wilde ik weten of het mogelijk was om in een korte tijd maximaal resultaat te halen.

Ik ben enorm tevreden met het resultaat. De foto’s spreken denk ik voor zich haha…”

Jord’s traject in één zin:

“Maximale toewijding voor maximaal resultaat”

Ondersteuning van de trainers

Doordat het een intensief traject is, heb je nauw contact met je Personal Trainer. Dit is voor ons als Max Fit enorm van belang om onze cliënten zo goed mogelijk in shape te trainen. Zowel mentale ondersteuning als ondersteuning tijdens het sporten is belangrijk als er maximaal resultaat behaald dient te worden. Jord vond dit een belangrijk aspect tijdens zijn traject:

“De trainers weten snel hoe je je voelt. Ze hebben meteen door wanneer je bijvoorbeeld echt een ‘refeed’ nodig hebt en wanneer je er lichtelijk doorheen zit. Alle trainers beschikken over de expertise die nodig is om je een volledig afgetraind lichaam te ‘geven’.

Wanneer je aangeeft dat bepaalde voeding je keel uitkomt, geven ze direct een alternatief hiervoor. Doordat de trainers snel reageren en ook meteen aanpassingen doorvoeren, blijf je als cliënt nooit stilstaan. Stilstand is achteruitgang. Ze doen er alles aan om je zo snel mogelijk in shape te trainen en je ziet dat snel in de vorm van resultaat.

Ik vraag me af of ik hetzelfde resultaat zou hebben behaald als ik slechts een online coach had gehad. Doordat je ook bij Max Fit traint, is dat een goede stok achter de deur. Je wilt de trainers niet teleurstellen en daardoor cheat je minder en train je keihard. Dit helpt wel enorm als je zo’n traject ingaat.”

Eerlijkheid

“De trainers zijn altijd eerlijk tegen je. Ze voelen zich verantwoordelijk voor je en voor je resultaat. Wanneer je cheat of ineens alles eet wat je wilt, zullen ze altijd vragen waarom je dit doet. Nooit zullen ze je afkeuren, want het is tenslotte je eigen lichaam. Ik vond dit een goede en fijne benadering.”

Motivatie om te starten

“Ik weet nog dat ik op een feest stond en een vriendin zei toen: ‘vorig jaar zag je er wel echt strakker uit’. Ze bedoelde het niet lullig, maar het kwam wel aan. Toen keek ik zelf ook in de spiegel en dacht ik wel: ‘dit is niet heel veel soeps op het moment’. Vanaf daar wilde ik eigenlijk zo snel mogelijk weer in shape komen en mede daardoor ben ik gestart bij Max Fit.”

Bekijk hier alle andere waanzinnige lichaamstransformaties!

Verschil sportschool en Max Fit

“Ik merk echt dat je in de sportschool een stuk minder resultaat haalt in vergelijking met Max Fit. Hier word je tot letterlijk het maximale gepusht. Waar je in de sportschool vrede neemt met 8 herhalingen, ga je bij Max Fit door tot de 12e herhaling, waarna je helemaal gesloopt bent. Dit zorgt er juist voor dat je extreme resultaten behaalt, omdat je de hoogste intensiteit hebt met trainen. Door deze lering mee te nemen naar de sportschool, behaal ik meer resultaat als ik los van Max Fit train.”

Voeding

“Ik dacht altijd dat ik gezond at, totdat ik bij Max Fit begon haha… Je leert hier precies hoe en wat. Voeding is essentieel en door Max Fit weet je precies wanneer en waarom je iets moet eten. Je leert waarom je eet wat je eet. Het voedingsschema bood altijd genoeg keuze en variatie zodat je niet vast zat aan altijd hetzelfde. Door gebruik te maken van de app ‘My Fitness Pal’ zag je precies de hoeveelheid calorieën en de verdeling van je macro’s.

Doordat ze je niet alleen iets voorschotelen maar je ook lering geven over voeding, wist ik naarmate het traject vorderde ook zelf sneller waar afwisseling mogelijk was. Hiermee creëer je echt een nieuwe healthy levensstijl. Ik kan nu namelijk redelijk m’n eigen maaltijden maken met dezelfde voedingswaarden.”

Hieronder is een lijstje met de gezonde producten die Jord vaak gebruikt in zijn voedingsschema.

Voedingstips

  • Mango                        –    Kip
  • Tonijn                         –    Eieren
  • Havermout                –    Kwark

Nog meer gezonde producten? Check deze blog!

Moeilijkheid van het traject

“Ik moet wel zeggen dat ik het bij vlagen lastig vol te houden vond. Dit had met name te maken met het feit dat er niemand in mijn omgeving hetzelfde doormaakte als ik. Dit zorgde af en toe voor scheve gezichten bij bijvoorbeeld vrienden of familie. Ik deed het echt voor mezelf, maar ik miste wel soms de steun van anderen (naast de trainers van Max Fit).

Dit maakte het voor mij persoonlijk wel een pittig traject. Het samen trainen met een vriend/vriendin zou voor mij wel geholpen hebben denk ik. Als mijn vriendin namelijk at waar ze zin in had en ik m’n eigen voedingsschema volgde, vond ik dat weleens moeilijk.

Ondersteuning vanuit je directe omgeving tijdens je traject is voor mij persoonlijk wel iets dat ik miste en wat me goed had gedaan.”

Tips en motivatie voor mensen die nog twijfelen

“Als jij 100% discipline kan opbrengen om volle bak te knallen voor een X-aantal weken, dan ga je zeker je doel bereiken. Dat afgetrainde lichaam komt er dan, hoe dan ook. Je bouwt gedurende traject aan een nieuwe levensstijl die je ook na je traject kunt volhouden.

Als je bereid bent om elke training je volledige inzet te tonen en veel wilt leren over zowel voeding als training, dan kan ik niks anders dan Max Fit 100% aanbevelen. Ben je consequent en heb je de drive om een afgetraind lichaam te creëren? Dan ga je het esultaat dat je voor ogen hebt zeker behalen.”

Ben jij klaar om jouw Beach Body klaar te stomen voor deze zomer? Doe je het nu niet, dan doe je het nooit. Meld je nu aan voor jouw intake en ga vandaag al aan de slag! 

Ga terug