18 sep 2018

De vakantie zit erop en het normale leven begint weer.

Drukte, hectiek, kinderen, werk, afspraken en de hele rataplan komt weer aangewandeld.

Nu kan je hierin meegesleurd worden of jezelf voorbereiden en stap voor stap naar jouw killer body toe werken.

Hierbij onze 3 beste afvaltips als je druk bent. Dionne en Roald zijn levende voorbeelden van mensen die nog geen vrije 5 minuten per dag hadden en toch onwijs gaaf resultaat behaald hadden.

3 beste AFVALTIPS als je DRUK bent

Tip 1 – Maak je maaltijden de dag van te voren alvast klaar

Als jij ‘s ochtends vroeg alleen maar je bakjes met eten uit de koelkast hoeft te pakken en in je tas te stoppen of op te eten, dan weet ik zeker dat je je aan je schema gaat houden.

Ga jij op het moment zelf alle maaltijden klaar maken of gewoon wat onderweg halen, dan is de kans groot dat er iets tussen komt of datgene wat je eigenlijk wil hebben niet voor handen is.

Tip 2 – Plan trainingen in je agenda in en hou ze kort (30 min max.)

Als je niks in je agenda hebt staan, maar ergens een gaatje pakt op een dag, dan gaat het niet gebeuren. Iets loopt uit of er komt iets onverwachts tussendoor en jouw trainingsmomentje is poef verdwenen.

Blok je agenda af om te gaan trainen en hou de trainingen kort en intensief zodat je nog minder excuses kan maken om niet te gaan. 😉

Tip 3 – Zorg dat je verantwoording af moet leggen

Neem een coach. Een ding wat zeker is, is dat jij sowieso goed je best gaat doen als je iemand hebt die je hierin begeleidt en waar je verantwoording aan af moet leggen. Afspraken staan gepland waardoor iemand op je staat te wachten en je sowieso gaat. Ook je voeding word je precies verteld wat je moet doen, zodat je hier niet verder over na hoeft te denken.

En nu aan de bak!

Tags:
categorieën: afvallen   leefstijl  

Wat zou jij willen?

AfvallenOnderhoudenAankomen